Letošní rok je fakticky plný novinek, ani je všechny nestačím zpracovávat…, třeba i u ttauta.wz.cz se po sérii „sedmsetšestek erťáků“ objevila stavebnice další verze zaplachtovaného návěsu pro tahače Liaz a Tatra, tentokrát se jedná o třínápravový návěs Brandýských strojíren a sléváren.
Balení stavebnice je klasika…
…resinových dílů tentokrát mnoho není, největší je plachta…
…leptík dílů je nabitý do maxima. Když se pozorně zadíváme, lze si všimnout možnosti postavení dvou verzí návěsu – klasické bočnice železné, nebo hliníkové.
Vrhneme se do stavby, to půjde rychle od ruky, na začištěný rám předvrtáme podle návodu otvory pro usazení rámu rezervního kola, sestavíme pojezd podvozku včetně blatníků a připravíme si i lept korby .
Připravíme si zbytek parádiček – zadní čelo, skříňky s držáky , patky pro podpěru, kolečko vysouvání podpěry a žebra na blatníky.
Návěs je hotov, zkusíme zapřáhnout do „kozla…“
Shodným postupem si nachystám i další návěs, jak už bylo uvedeno výše, je možno postavit dvě verze návěsu.
Po nastříkání „oblékneme“ druhou korbu do „hliníkových“ bočnic, pak už stačí celé zkompletovat.
Barevné varianty je možno zvolit různé, nejrozšířenější asi jsou odstíny modré doplněné plachtami žluté nebo šedé barvy. Plachty mohou být i s potiskem ČSAD.
Závěrem – další parádní model, no a „kamionovka“ se pomaličku rozrůstá. Určitě u těchto čtyř nezůstane.
Ahoj Jirko, pre teba možno jednohubka, ale pre mňa obdivuhodné majstrovské dielo. Hlavne čo chcem vyzdvihnúť je závereční patina. Neskutočne skutočná plachta na návese. Neviem od tých obrázkov otrhnúť oči. Krásne n iekde na parkovisko, alebo do nejakího areálu (aj s tou slečnou). KRÁSNE !!!
Díky moc, jsem rád, že se modely někomu líbí…